Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Šišma, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkum
Návrh licenčního řízení nejvyšší mužské soutěže pro Českou florbalovou unii
Šedová, Kristýna ; Vrbová, Lucie (vedoucí práce) ; Urbář, Roman (oponent)
Diplomová práce se soustředí na florbal v České republice s cílem sestavit návrh licenčního řízení nejvyšší mužské soutěže pro Českou florbalovou unii. Po seznámení se současným fungováním florbalu je za použití metod manažerského rozhodování vymezen problém, stanoveny cíle a představeny zájmové skupiny. Stěžejními oblastmi, které mají zajistit zdravý rozvoj nejvyšší soutěže, a tedy i florbalu, jsou finanční, technická, hráčská a personální kritéria, jež oddíly musí splnit, aby se mohly soutěže účastnit. Samotný návrh je stanoven na základě zájmů stakeholderů, analýzy současného stavu a analýz licenčních systémů jiných sportů v České republice a florbalu v zahraničí. Kromě konkretizace kritérií je doporučen procesní postup a zmíněna rizika a možná omezení, aby Česká florbalová unie mohla práce využít při finálním zavedení licenčního řízení.
Vznik a vývoj organizované formy florbalu na území České republiky
Pechman, Václav ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vznik a vývoj organizované formy florbalu na území České republiky Cíle: Hlavní cíl této bakalářské práce je analyzovat jednotlivé etapy pronikání florbalu na území České republiky a objasnit podrobnosti formování a rozvoje oficiální střešní sportovní organizace. Metody: Kvalitativní výzkum shromáždil a zpracoval data na základě studia dokumentů vztahujících se ke zkoumané problematice a řízených rozhovorů s významnými florbalovými představiteli. Výsledky: Z výsledků této práce plyne, že rozvoj sportovního hnutí byl ovlivněn mnoha okolnostmi. Česká florbalová unie využila podmínek nově budovaného státu i kontaktů se zahraničím. Vlastnosti florbalu zajistily dostatečnou hráčskou základnu. Nadšení a entusiasmus zúčastněných osob byly základem florbalového úspěchu. Klíčová slova: Kvalitativní dotazování, rozhovor, Česká florbalová unie, florbal
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Šišma, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.